Beoordelingen van Golden Corn Nieuw-Vennep

Recente recensies

5.0
Gebhardt
8 juni 2026

Combi menu babi pangang, foe yong hai & kou loe yok varken met nasi en witte rijst. Saus apart, weet je wat je proeft, kun je zelf evt. wat toevoegen. Heerlijk gegeten.. Top…

Ger
8 juni 2026

Good old babi pangang...grote porties.. ik eet er 2x van!! Smaakte zoals altijd heel lekker!😋

Monique
8 juni 2026

De nasi is niet meer hetzelfde als anders. Lijkt opgewarmd want er zitten brokken rijst in en het zijn halve korrels. Jammer, ben ik niet gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
8 juni 2026

Voor verjaardag een flinke hoeveelheid eten besteld. Werd precies op de aangegeven tijd keurig bezorgd. Goed op temperatuur en zeer smakelijk. Een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berkhout
7 juni 2026
Manfred Puijk
7 juni 2026

Toch niet helemaal tevreden. Ik vind bijna 7 euro extra voor een grote ipv kleine bami/nasi echt belachelijk. En dat bovenop een toch geen goedkoop menu van 75 euro....en gratis bezorging boven een bepaald bedrag zou ook logischer zijn. Eten en bezorging zelf prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Antoinette
7 juni 2026
Gera
6 juni 2026
C
6 juni 2026

Heerlijk geeten. Voor herhaling vatbaar .

Linda
5 juni 2026

Soms is het lekker maar meestal valt het tegen. Voor mij niet meer voor herhaling vatbaar. Chinees Lisse is velen malen beter.

Monique
3 juni 2026

Supersnel geleverd en weer voortreffelijk.

Siem
3 juni 2026
M
1 juni 2026

Deze Chinees is ver van wat wij gewend zijn. Wantansoep met ijsberg sla? De hele soep rook naar ijsberg sla. Waarom geen paksoi? De loempia was eigenlijk alleen taugé. En heel erg zompig en te lang gekookt. Het loempia vel was ook anders. De nasi was smakeloos. Babi Pangang was ook minder gekruid. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald Verhoef
30 mei 2026

Helemaal top

Poort
30 mei 2026

Altijd lekker. We hebben deze keer afgehaald. Handig dat je precies op tijd je eten kunt afhalen.

Bekker
28 mei 2026

De actuele bezorgtijd kwam niet overeen met de te verwachte bezorgtijd

Jwo
28 mei 2026

Mag iets pittiger.... Smaak is te vlak. Voor de rest prima.

N M Verhoeven Tax
26 mei 2026
Jaco Hoekstra
26 mei 2026

prima service. Was een paar dagen geleden al in de zaak geweest en heb daar een menukaart opgehaald en werd heel vriendelijk behandeld. Er werd goed gecommuniceerd na de online bestelling over de bezorgtijd en het eten was uitstekend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vincent
25 mei 2026

Snel bezorgd, heerlijk gegeten! Bakjes goed gevuld, vlees goed bereid. Groente bij Tjap Tjoy knapperig, evenals taugé in de loempia! Tot de volgende maaltijd. We missen tegenwoordig wel dat extraatje, de kroepoek van de zaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elvira
25 mei 2026

De Indische rijsttafel is behoorlijke hh rundvlees en kip gerechten heel lekker. Ik had me op de Gado gado verheugd dat was anders miste de knapperige groente

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
23 mei 2026

Besteld kantonees combimenu. Cha siu en fornam met mihoen en een bakje witte rijst. En zoals altijd saus apart. Moet je wel extra voor betalen maar lig ik niet wakker van. Je krijgt het vlees puur. De moeite waard. Het geheel weer top en snelle bezorging. Gloeiend heet. Fooi waard.

Yvonne
23 mei 2026

En heerlijk van smaak vooral de Babi Pangang super mager en mals!

Ina Baas
22 mei 2026

Vind wel het vakje vlees minder en minder worden terwijl het echt duurder is. Erg jammer dit….. echt paar stukjes vlees nu want de bakjes zijn ook kleiner en de vakjes dus ook waar het vlees in gaat. Nu echt te duur geworden vind ik op deze manier

Ed
22 mei 2026

Het eten was weer heerlijk en de bezorging was uitstekend . Graag tot de volgende keer.

Bianca Schomakers
21 mei 2026

Snel bezorgd, goed warm, vriendelijk man, geweldig smakelijk eten.

Sandra
20 mei 2026

Eten was super en goed warm.

B.Metz
19 mei 2026
Van Walsem
18 mei 2026

Het blijft onwijs heerlijk, altijd heet terwijl ze in Hoofddorp bezorgen….. onze complimenten

Sonia
18 mei 2026

Food is very good

F.H. van der Kwast
18 mei 2026

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
17 mei 2026

Prima geregeld, vanwege allergieën diverse opmerkingen, fantastisch apart verpakt en heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beek
17 mei 2026

Na lange tijd weer eens besteld eten was goed

Muller
16 mei 2026

Tjap tjoy met kip echt letterlijk vier stukjes kip zaten er in wel veel groenten maar ik had met kip besteld. De kipkerrie was wel goed met kip maar weinig groenten. Vroeger kreeg je bij een menu kleine kroepoekjes erbij tegenwoordig niet. Erg jammer

Alexandra
16 mei 2026
Ed
15 mei 2026

Combinatiegerecht besteld wat later op de avond. Bestelling werd binnen een half uur bezorgd, lekker warm. Smaken waren weer perfect. Bezorging eveneens top. Absolute aanrader! Tot de volgende keer.

Peter
15 mei 2026
ELLIE
14 mei 2026

Het eten was lekker en goed warm We hadden alleen een combinatie gekozen de wat minder bij elkaar pasten maar dat is onze eigen schuld beide gerechten waren prima.

Erik
11 mei 2026

Het eten is eigenlijk zonder uitzondering erg goed. Vandaag ook een extra stukje service morgen ervaren toen er (waarschijnlijk aan mijn kant) iets mis ging met de bestelling waardoor een aanpassing niet goed was doorgekomen (zonder atjar). Jullie hebben toen alsnog de gewenste variant nabezorgd. Dat wordt gewaardeerd! We blijven zeker regelmatig klant.

R. Otten
11 mei 2026

We hebben hier echt genoten van het eten! Je proeft dat het authentiek Chinees is: alles was vers, smaakvol en goed warm bij aankomst. Ook de bezorging was top: snel, vriendelijk en netjes verpakt. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar écht lekker Chinees eten. Wij bestellen hier zeker vaker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AM Blokker
10 mei 2026

Het eten was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Weijers
10 mei 2026

De indonesische rijsttafel was weer heerlijk!

van E
9 mei 2026
Ingeborg Kooman
8 mei 2026

Het eten was heerlijk.

Guido
8 mei 2026

Weerom een heerlijke Foe Jon Hai en een Tjap Tjoy Kip! Snel bezorgd door een vriendelijke bezorger. Geweldige vrijdag avond! *****

Delia
8 mei 2026

Heel Lekker en snel bezorging TOP TOP👍👍👍

Ron
7 mei 2026

Goed eten en snel bezorgd

Ilja
7 mei 2026

Het beste Chinese restaurant in Nederland.

Geertje
7 mei 2026

Mijn complimenten voor de service enl kwaliteit. Hierbij heb ik wel een min puntje: naar mijn beoordeling wordt er teveel zout gebruikt, zou dat minder kunnen worden. Ook slecht voor onze gezondheid

Ron Banen
4 mei 2026

Heerlijke loempia's en geweldige kip!

Ed
4 mei 2026

Alles weer helemaal top. Het gerecht was prima op smaak en goed warm. Bezorging ook uitstekend, binnen de aangegeven tijd. Tot de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud van der Veek
4 mei 2026

Weer dik in orde, heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

nancy van der wolf
30 april 2026

heerlijk eten en goede service

Van E.
30 april 2026
Jan
29 april 2026

Alles naar wens

van E
28 april 2026
Ed
28 april 2026

Biefgerecht met groenten was heerlijk. De bezorging was weer top, excact binnen de opgegeven tijd bezorgd. Tot de volgende keer.

Barbara Metz
27 april 2026

Het was heerlijk; mijn gasten waren verrast.

Karel
26 april 2026

Lekker houden zo.Heerlijk eten en prima bezorging.Kortom een aanrader dus!

Erik Jan
25 april 2026

Opnieuw erg lekker

Diana
24 april 2026
Ronald Verhoef
24 april 2026
H.P. Ekkel
23 april 2026

Alles weer top, op tijd, prima kwaliteit en jawel ook de mini loempia er bij zoals eerder besproken

Ramona
21 april 2026

Het eten vind ik altijd erg lekker , maar ik merk wel dat als ik bami bestel is het echt bami ...heeeeeel weinig groenten en maar 3 hele kleine stukjes ham ... dat vind ik jammer

Peter
20 april 2026

Snelle bezorging, maar helaas was de mihoen niet geheel gaar.....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
17 april 2026
Aurelia
17 april 2026

Altijd lekker! De lekkerste Chinees in Nieuw-Vennep!

Herman
17 april 2026

Precies op tijd.

Ruud
13 april 2026

Het was weer een snelle levering. Top Het eten was nog warm en babi pangang was nog knapperig.

Marcel
13 april 2026

Keurig op tijd bezorgd. Het eten was nog warm en smaakte prima.

Pepijn
12 april 2026
Monique
9 april 2026

Erg lekker, alleen jammer dat één artikel gelekt heeft in het tasje zodat de rest ook onder de saus zat.

van E
9 april 2026

Vriendelijke bezorger. Het eten was heerlijk.

Ronald van Houten
7 april 2026
Karel kattenberg
7 april 2026

Voor ons de 1e keer maar was keurige bezorging en verbluffend lekker. Voor herhaling vatbaar dus!

Ed
6 april 2026

Gekozen maaltijd werd prima op tijd bezorgd. De temperatuur van het eten was uitstekend en ook de smaken van de diverse gerechten waren heerlijk! Eigenlijk zoals wij gewend zijn van de Golden Corn. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hans
6 april 2026

prima eten. smaakte erg lekker. en de bezorger was precies op tijd! zullen in de toekomst zeker weer gebruik van maken

Ingeborg Kooman
5 april 2026

Het was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van de Laar
4 april 2026

heerlijk gegeten

prof beerenkaeter
4 april 2026

Een heerlijke Wushan beef met lekkere bami op de vrijdagavond! Bezorging perfect! *****!

Sandra Muller-Vries
2 april 2026

Helaas krijg je geen kroepoek bij een combi menu is wel duurder geworden.

Griffioen
1 april 2026

Heerlijk eten

Linda
1 april 2026

Gewoon lekker en snel geleverd

Monique
31 maart 2026

Zoals altijd heerlijk.

Lin
30 maart 2026

We bestellen vaker bij jullie, het eten is prima maar helaas zat er deze keer een stukje metaaldraad in één van de loempia's, geen idee hoe zoiets in het eten komt maar wel even een aandachtspunt....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy R
30 maart 2026

Echt weer heerlijk gegeten, en belangrijk zowel vegetarisch als met vlees gegeten en allemaal tevreden!! We zijn 34 jaar getrouwd dus met het gezin thuis jullie gerechten die we online besteld hadden gegeten!! Een 10!

Frans
30 maart 2026

Snel bezorgt en weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Struik
29 maart 2026
M
26 maart 2026
F.H. van der Kwast
23 maart 2026
Carry
21 maart 2026

Bezorger stond in 1ste instantie bij de buren. Eten was goed, maar had warmer gekunt.

Joop
21 maart 2026

Uitstekende kwaliteit, bijzonder lekker, grote porties, veilig en goed verpakt. Geweldig op tijd gebracht. Super goed restaurant, een aanrader.

Peter
21 maart 2026
Cynthia
20 maart 2026

Teleurstellend, de kip loempia was zo zacht, sompig en futloos als oude kranten,dat kon nooit vers gebakken zijn,waardoor we niet konden en durfde te genieten van de mihoen en babi pangang. Normaal altijd enorm tevreden en hadden we een heerlijk nieuwe vaste Chinees restaurant gevonden maar nu zijn we daar niet meer zo zeker van😔

Manon
17 maart 2026

Makkelijk te bestellen via de site, keurige bezorging en heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. Vlijm
16 maart 2026

Bestelling ging makkelijk, bezorging was perfect en kwaliteit is altijd goed.

Suzanne
14 maart 2026

Altijd snel bezorgd en het eten is altijd goed!

Vincent
14 maart 2026

De smaak is verrukkelijk, elke keer weer en erg snel geleverd

Alexandra
14 maart 2026
B.Metz
12 maart 2026

Het was weer een smakelijke bestelling!