Beoordelingen van Golden Corn Nieuw-Vennep
Recente recensies
Gebhardt
Combi menu babi pangang, foe yong hai & kou loe yok varken met nasi en witte rijst. Saus apart, weet je wat je proeft, kun je zelf evt. wat toevoegen. Heerlijk gegeten.. Top…
Ger
Good old babi pangang...grote porties.. ik eet er 2x van!! Smaakte zoals altijd heel lekker!😋
Monique
De nasi is niet meer hetzelfde als anders. Lijkt opgewarmd want er zitten brokken rijst in en het zijn halve korrels. Jammer, ben ik niet gewend.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hans
Voor verjaardag een flinke hoeveelheid eten besteld. Werd precies op de aangegeven tijd keurig bezorgd. Goed op temperatuur en zeer smakelijk. Een aanrader.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Berkhout
Manfred Puijk
Toch niet helemaal tevreden. Ik vind bijna 7 euro extra voor een grote ipv kleine bami/nasi echt belachelijk. En dat bovenop een toch geen goedkoop menu van 75 euro....en gratis bezorging boven een bepaald bedrag zou ook logischer zijn. Eten en bezorging zelf prima.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Antoinette
Gera
C
Heerlijk geeten. Voor herhaling vatbaar .
Linda
Soms is het lekker maar meestal valt het tegen. Voor mij niet meer voor herhaling vatbaar. Chinees Lisse is velen malen beter.
Monique
Supersnel geleverd en weer voortreffelijk.
Siem
M
Deze Chinees is ver van wat wij gewend zijn. Wantansoep met ijsberg sla? De hele soep rook naar ijsberg sla. Waarom geen paksoi? De loempia was eigenlijk alleen taugé. En heel erg zompig en te lang gekookt. Het loempia vel was ook anders. De nasi was smakeloos. Babi Pangang was ook minder gekruid. Jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ronald Verhoef
Helemaal top
Poort
Altijd lekker. We hebben deze keer afgehaald. Handig dat je precies op tijd je eten kunt afhalen.
Bekker
De actuele bezorgtijd kwam niet overeen met de te verwachte bezorgtijd
Jwo
Mag iets pittiger.... Smaak is te vlak. Voor de rest prima.
N M Verhoeven Tax
Jaco Hoekstra
prima service. Was een paar dagen geleden al in de zaak geweest en heb daar een menukaart opgehaald en werd heel vriendelijk behandeld. Er werd goed gecommuniceerd na de online bestelling over de bezorgtijd en het eten was uitstekend!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Vincent
Snel bezorgd, heerlijk gegeten! Bakjes goed gevuld, vlees goed bereid. Groente bij Tjap Tjoy knapperig, evenals taugé in de loempia! Tot de volgende maaltijd. We missen tegenwoordig wel dat extraatje, de kroepoek van de zaak.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Elvira
De Indische rijsttafel is behoorlijke hh rundvlees en kip gerechten heel lekker. Ik had me op de Gado gado verheugd dat was anders miste de knapperige groente
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Chris
Besteld kantonees combimenu. Cha siu en fornam met mihoen en een bakje witte rijst. En zoals altijd saus apart. Moet je wel extra voor betalen maar lig ik niet wakker van. Je krijgt het vlees puur. De moeite waard. Het geheel weer top en snelle bezorging. Gloeiend heet. Fooi waard.
Yvonne
En heerlijk van smaak vooral de Babi Pangang super mager en mals!
Ina Baas
Vind wel het vakje vlees minder en minder worden terwijl het echt duurder is. Erg jammer dit….. echt paar stukjes vlees nu want de bakjes zijn ook kleiner en de vakjes dus ook waar het vlees in gaat. Nu echt te duur geworden vind ik op deze manier
Ed
Het eten was weer heerlijk en de bezorging was uitstekend . Graag tot de volgende keer.
Bianca Schomakers
Snel bezorgd, goed warm, vriendelijk man, geweldig smakelijk eten.
Sandra
Eten was super en goed warm.
B.Metz
Van Walsem
Het blijft onwijs heerlijk, altijd heet terwijl ze in Hoofddorp bezorgen….. onze complimenten
Sonia
Food is very good
F.H. van der Kwast
Heerlijk gegeten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Monique
Prima geregeld, vanwege allergieën diverse opmerkingen, fantastisch apart verpakt en heerlijk gegeten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Beek
Na lange tijd weer eens besteld eten was goed
Muller
Tjap tjoy met kip echt letterlijk vier stukjes kip zaten er in wel veel groenten maar ik had met kip besteld. De kipkerrie was wel goed met kip maar weinig groenten. Vroeger kreeg je bij een menu kleine kroepoekjes erbij tegenwoordig niet. Erg jammer
Alexandra
Ed
Combinatiegerecht besteld wat later op de avond. Bestelling werd binnen een half uur bezorgd, lekker warm. Smaken waren weer perfect. Bezorging eveneens top. Absolute aanrader! Tot de volgende keer.
Peter
ELLIE
Het eten was lekker en goed warm We hadden alleen een combinatie gekozen de wat minder bij elkaar pasten maar dat is onze eigen schuld beide gerechten waren prima.
Erik
Het eten is eigenlijk zonder uitzondering erg goed. Vandaag ook een extra stukje service morgen ervaren toen er (waarschijnlijk aan mijn kant) iets mis ging met de bestelling waardoor een aanpassing niet goed was doorgekomen (zonder atjar). Jullie hebben toen alsnog de gewenste variant nabezorgd. Dat wordt gewaardeerd! We blijven zeker regelmatig klant.
R. Otten
We hebben hier echt genoten van het eten! Je proeft dat het authentiek Chinees is: alles was vers, smaakvol en goed warm bij aankomst. Ook de bezorging was top: snel, vriendelijk en netjes verpakt. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar écht lekker Chinees eten. Wij bestellen hier zeker vaker!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
AM Blokker
Het eten was erg lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M. Weijers
De indonesische rijsttafel was weer heerlijk!
van E
Ingeborg Kooman
Het eten was heerlijk.
Guido
Weerom een heerlijke Foe Jon Hai en een Tjap Tjoy Kip! Snel bezorgd door een vriendelijke bezorger. Geweldige vrijdag avond! *****
Delia
Heel Lekker en snel bezorging TOP TOP👍👍👍
Ron
Goed eten en snel bezorgd
Ilja
Het beste Chinese restaurant in Nederland.
Geertje
Mijn complimenten voor de service enl kwaliteit. Hierbij heb ik wel een min puntje: naar mijn beoordeling wordt er teveel zout gebruikt, zou dat minder kunnen worden. Ook slecht voor onze gezondheid
Ron Banen
Heerlijke loempia's en geweldige kip!
Ed
Alles weer helemaal top. Het gerecht was prima op smaak en goed warm. Bezorging ook uitstekend, binnen de aangegeven tijd. Tot de volgende keer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ruud van der Veek
Weer dik in orde, heerlijk gegeten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
nancy van der wolf
heerlijk eten en goede service
Van E.
Jan
Alles naar wens
van E
Ed
Biefgerecht met groenten was heerlijk. De bezorging was weer top, excact binnen de opgegeven tijd bezorgd. Tot de volgende keer.
Barbara Metz
Het was heerlijk; mijn gasten waren verrast.
Karel
Lekker houden zo.Heerlijk eten en prima bezorging.Kortom een aanrader dus!
Erik Jan
Opnieuw erg lekker
Diana
Ronald Verhoef
H.P. Ekkel
Alles weer top, op tijd, prima kwaliteit en jawel ook de mini loempia er bij zoals eerder besproken
Ramona
Het eten vind ik altijd erg lekker , maar ik merk wel dat als ik bami bestel is het echt bami ...heeeeeel weinig groenten en maar 3 hele kleine stukjes ham ... dat vind ik jammer
Peter
Snelle bezorging, maar helaas was de mihoen niet geheel gaar.....
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Richard
Aurelia
Altijd lekker! De lekkerste Chinees in Nieuw-Vennep!
Herman
Precies op tijd.
Ruud
Het was weer een snelle levering. Top Het eten was nog warm en babi pangang was nog knapperig.
Marcel
Keurig op tijd bezorgd. Het eten was nog warm en smaakte prima.
Pepijn
Monique
Erg lekker, alleen jammer dat één artikel gelekt heeft in het tasje zodat de rest ook onder de saus zat.
van E
Vriendelijke bezorger. Het eten was heerlijk.
Ronald van Houten
Karel kattenberg
Voor ons de 1e keer maar was keurige bezorging en verbluffend lekker. Voor herhaling vatbaar dus!
Ed
Gekozen maaltijd werd prima op tijd bezorgd. De temperatuur van het eten was uitstekend en ook de smaken van de diverse gerechten waren heerlijk! Eigenlijk zoals wij gewend zijn van de Golden Corn. Aanrader!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
hans
prima eten. smaakte erg lekker. en de bezorger was precies op tijd! zullen in de toekomst zeker weer gebruik van maken
Ingeborg Kooman
Het was heerlijk.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
van de Laar
heerlijk gegeten
prof beerenkaeter
Een heerlijke Wushan beef met lekkere bami op de vrijdagavond! Bezorging perfect! *****!
Sandra Muller-Vries
Helaas krijg je geen kroepoek bij een combi menu is wel duurder geworden.
Griffioen
Heerlijk eten
Linda
Gewoon lekker en snel geleverd
Monique
Zoals altijd heerlijk.
Lin
We bestellen vaker bij jullie, het eten is prima maar helaas zat er deze keer een stukje metaaldraad in één van de loempia's, geen idee hoe zoiets in het eten komt maar wel even een aandachtspunt....
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wendy R
Echt weer heerlijk gegeten, en belangrijk zowel vegetarisch als met vlees gegeten en allemaal tevreden!! We zijn 34 jaar getrouwd dus met het gezin thuis jullie gerechten die we online besteld hadden gegeten!! Een 10!
Frans
Snel bezorgt en weer heerlijk gegeten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Struik
M
F.H. van der Kwast
Carry
Bezorger stond in 1ste instantie bij de buren. Eten was goed, maar had warmer gekunt.
Joop
Uitstekende kwaliteit, bijzonder lekker, grote porties, veilig en goed verpakt. Geweldig op tijd gebracht. Super goed restaurant, een aanrader.
Peter
Cynthia
Teleurstellend, de kip loempia was zo zacht, sompig en futloos als oude kranten,dat kon nooit vers gebakken zijn,waardoor we niet konden en durfde te genieten van de mihoen en babi pangang. Normaal altijd enorm tevreden en hadden we een heerlijk nieuwe vaste Chinees restaurant gevonden maar nu zijn we daar niet meer zo zeker van😔
Manon
Makkelijk te bestellen via de site, keurige bezorging en heerlijk eten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
P. Vlijm
Bestelling ging makkelijk, bezorging was perfect en kwaliteit is altijd goed.
Suzanne
Altijd snel bezorgd en het eten is altijd goed!
Vincent
De smaak is verrukkelijk, elke keer weer en erg snel geleverd
Alexandra
B.Metz
Het was weer een smakelijke bestelling!